Record Details

Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21949/
 
Title Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української
мови та літератури: теоретичний аспект
 
Creator Сербин, С. Ф.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті розглянуто інтерактивні методи навчання української мови та літератури. Досліджено, що
вони є важливою складовою вдосконалення комунікативних умінь і навичок учнів. На основі аналізу
наукової літератури та методичного забезпечення навчання української мови та літератури
досліджено, що підручники, методичні посібники спрямовують роботу вчителя-словесника на
систематичність, послідовність, наступність і перспективність в навчанні мови та літератури.
З’ясовано, що для ефективного застосування інтерактивних методів навчання в старших класах
важливе місце має врахування лінгводидактичних засад, зокрема, закономірностей, принципів навчання
української мови й літератури та комунікативно-діяльнісного, когнітивного функціонально-
стилістичного, соціокультурного підходів до навчання.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21949/1/24.pdf
Сербин, С. Ф. (2016) Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). pp. 131-137. ISSN 2076-6173