Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21949/
|
|
Title |
Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект |
|
Creator |
Сербин, С. Ф.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті розглянуто інтерактивні методи навчання української мови та літератури. Досліджено, що вони є важливою складовою вдосконалення комунікативних умінь і навичок учнів. На основі аналізу наукової літератури та методичного забезпечення навчання української мови та літератури досліджено, що підручники, методичні посібники спрямовують роботу вчителя-словесника на систематичність, послідовність, наступність і перспективність в навчанні мови та літератури. З’ясовано, що для ефективного застосування інтерактивних методів навчання в старших класах важливе місце має врахування лінгводидактичних засад, зокрема, закономірностей, принципів навчання української мови й літератури та комунікативно-діяльнісного, когнітивного функціонально- стилістичного, соціокультурного підходів до навчання. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21949/1/24.pdf
Сербин, С. Ф. (2016) Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). pp. 131-137. ISSN 2076-6173 |
|