Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21941/
|
|
Title |
Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку
|
|
Creator |
Ляпунова, В. А.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті представлено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо базисної ролі оцінки на початковому етапі формування толерантності у дітей дошкільного віку. З’ясовано, що у старшому дошкільному віці відбувається засвоєння інформації про об’єкт, необхідної для формування толерантності, розвиток мислення та формування оцінки об’єкта. Обґрунтовано роль батьків та педагогів у формуванні оціночних суджень дітей. Аналізується вплив художньої літератури, ЗМІ, мультфільмів та комп’ютерних ігор як взірців толерантних – інтолерантних суджень та оцінок на формування толерантної поведінки дитини. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21941/1/16.pdf
Ляпунова, В. А. (2016) Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). pp. 84-89. ISSN 2076-6173 |
|