Record Details

Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21940/
 
Title Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні
іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах
 
Creator Лавриш, Ю. Е.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Статтю присвячено проблемі диференційованого підходу при викладанні англійської мови. У статті
описано одну із стратегій диференційованого підходу – багаторівневі уроки. Автором визначено, що
багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на
підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе
оцінювання. Дана стратегія доводить, що студенти досягають успіху у навчанні за умов
багаторівневості завдань, що ґрунтуються на їхньому навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах
та академічних можливостях.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21940/1/15.pdf
Лавриш, Ю. Е. (2016) Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). pp. 79-82. ISSN 2076-6173