Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21940/
|
|
Title |
Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах |
|
Creator |
Лавриш, Ю. Е.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
Статтю присвячено проблемі диференційованого підходу при викладанні англійської мови. У статті описано одну із стратегій диференційованого підходу – багаторівневі уроки. Автором визначено, що багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе оцінювання. Дана стратегія доводить, що студенти досягають успіху у навчанні за умов багаторівневості завдань, що ґрунтуються на їхньому навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах та академічних можливостях. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21940/1/15.pdf
Лавриш, Ю. Е. (2016) Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). pp. 79-82. ISSN 2076-6173 |
|