Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис"
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21991/
|
|
Title |
Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис" |
|
Creator |
Піддубна, О. М.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті проаналізовано проблему художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис". При підготовці вчителів образотворчого мистецтва виконання начерків є необхідною умовою для підвищення рівня професійної майстерності. Виконання начерків розглянуто як один із найважливіших засобів наочності в навчанні студентів малюнка і живопису. Розкрито специфіку виконання начерків, що є основою творчого та навчального малюнку. Проаналізовано принципи виконання роботи: від загального – до конкретного, від головного – до другорядного. Представлено матеріали й техніки виконання начерків. Розкрито специфіку процесу роботи над начерком, етапи виконання, цілі й методи його здійснення. Встановлено, що виконання начерків допомагає майбутньому вчителю образотворчого мистецтва швидко оволодіти образотворчими засобами озброює практичними вміннями та навичками цілісного бачення натури й зображення, є умовою для професійного зростання студентів, виявлення їхніх інтересів і задумів з мистецьких дисциплін. Таким чином, виконання начерків – це фундамент, на якому формується професійна підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис". |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21991/1/23.pdf
Піддубна, О. М. (2016) Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). pp. 107-111. ISSN 2076-6173 |
|