Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/22017/
|
|
Title |
Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun
|
|
Creator |
Зубрицька, Я. В.
|
|
Subject |
QA76 Computer software
|
|
Description |
Комп’ютерне моделювання постійно розвивається, тому важливо слідкувати за новинами та використовувати нові програми у роботі. Для створення високоякісного 3D-персонажу варто користуватися набором з декількох програм. Така робота вимагає продуманості та послідовності, тому потрібно дотримуватися плану |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/22017/1/ZubrytskaAPSI2016.pdf
Зубрицька, Я. В. (2016) Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. pp. 87-91. |
|