Record Details

Принцип індивідуального підходу до учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704523/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Ipa_2010_1_6
 
Title Принцип індивідуального підходу до учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка
Принцип индивидуального подхода к ученикам в творческом наследии В. А. Сухомлинского и А. А. Захаренко
Principle of individual approach to students in V. O. Sukhomlinsky and O. A. Zakharenko’s creative heritage
 
Creator Березівська, Лариса Дмитрівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
92 Biographical studies. Genealogy. Heraldry. Flags
 
Description У статті привернуто увагу до реалізації принципу індивідуального підходу, зокрема представлено педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка щодо окресленої проблеми. Здійснено порівняльний аналіз ідей педагогів-новаторів радянської доби та окреслено шляхи реалізації даного принципу, особливості його впровадження в навчальній та виховній діяльності загальноосвітньої школи. Предстаавлені практично апробовані прогностичні ідеї В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка щодо індивідуального підходу, які нині особливо актуалізуються й, на думку автора, мають бути підвалиною на шляху побудови особистісно орієнтованої моделі освіти в Україні.
В статье акцентировано внимание к реализации принципа индивидуального подхода, в частности представлены педагогические идеи В. А. Сухомлинского и А. А. Захаренко относительно очерченной проблемы. Осуществлен сравнительный анализ идей педагогов-новаторов советского периода и очерчены пути реализации данного принципа, особенности его внедрения в учебной и воспитательной деятельности общеобразовательной школы. Представленные практически апробированные прогностические идеи В. А. Сухомлинского и А. А. Захаренко относительно индивидуального подхода, которые в настоящее время особенно актуализируются и, по мнению автора, должны быть фундаментом на пути построения личностно ориентированной модели образования в Украине.
The article deals with the individual approch principle realization. V. O. Sukhomlynsky and O. A. Zakharenko's pedagogical ideas devoted to the mentioned problem are presented. The comparative analysis of soviet period teachers-innovator's ideas is performed and the definite principle realization ways,peculiarities of its introduction to the comprehensive school educative activity are outlined. V. O. Sukhomlynsky and O. A. Zakharenko's practically approved ideas to individual approch are presented. Today they are urgent and according to the author's thought they must be foundation for Ukrainian personality oriented education model forming.
 
Publisher Академія педагогічних наук України; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704523/1/Ipa_2010_1_6.pdf
- Березівська, Лариса Дмитрівна (2010) Principle of individual approach to students in V. O. Sukhomlinsky and O. A. Zakharenko’s creative heritage Історико-педагогічний альманах, 1 (15). pp. 20-26.