Основи комп’ютерного моделювання у школі та педагогічному ВНЗ
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704244/
|
|
Title |
Основи комп’ютерного моделювання у школі та педагогічному ВНЗ
Fundamentals of computer simulation in schools and educational institutions |
|
Creator |
Семеріков, С.О.
Теплицький, І.О. |
|
Subject |
004.94 Simulation
373 Kinds of school providing general education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Актуальною проблемою дидактики як загальноосвітньої, так і вищої школи був і залишається розвиток творчих здібностей молоді. Останнім часом у цьому аспекті великі надії покладаються на впровадження в процес навчання нових інформаційних технологій. Аналіз педагогічних програмних засобів із багатьох навчальних предметів показує, що більшість із них повністю або частково являють собою програмно реалізовані заміни реальних об’єктів, які дозволяють різнобічно відобразити найбільш суттєві властивості досліджуваних явищ, тобто є комп’ютерними моделями.
The actual problem didactics as secondary and higher school was and remains the development of creative abilities of young people. Recently, in this respect, great hopes are pinned on the introduction of a process of learning new information technologies. Analysis of educational software with many subjects shows that most of them are fully or partially implemented a program of replacement of real objects, which allow versatile display the most important properties of the phenomena studied, ie, a computer model. |
|
Publisher |
НТТ РЕЗ України
|
|
Date |
2004
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704244/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F.pdf
- Семеріков, С.О. and Теплицький, І.О. (2004) Fundamentals of computer simulation in schools and educational institutions Інформаційні технології та інформаційна безпека в науці, техніці та освіті "Инфотех-2004»: матеріали міжнародної науково-практичної конференція, 20-25 вересня 2004 р.. |
|