Record Details

Ааналіз можливостей для розвитку багатомовності європейських школярів в умовах неформальної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704421/
http://www.vspu.edu.ua/science/art/a125.pdf
 
Title Ааналіз можливостей для розвитку багатомовності європейських школярів в умовах неформальної освіти
Аnalysis of opportunities for the development of multilingual European students in conditions of informal education
 
Creator Першукова, Оксана Олексіївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті розглянуті основні можливості для розвитку багатомовного спілкування школярів у позаурочний час, які пропонує сучасне суспільство країн Європи. Проаналізовані чинники, що спричинили розширення можливостей для формування багатомовності, та визначені характерні ознаки навчання для формування багатомовності в умовах неформальної освіти.
The article examines the basic learning opportunities for students’ plurilingualism development offered by modern society of European countries in outside school hours. The key factors of empowerment for plurilingualism forming are analyzed and characteristic features of learning for plurilingualism in non-formal education are indicated.
 
Publisher ТОВ «Нілан ЛТД»
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format other
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704421/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F_%D0%90%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7_%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%BB_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2_%D0%B1%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.PDF
- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) Аnalysis of opportunities for the development of multilingual European students in conditions of informal education Наукові записки Вінницького ержавного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, 2 (42). ISSN ISBN 978-966-2770-30-8