Record Details

The European experience of integrated curriculum in the context of school multilingual education usage

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704416/
 
Title The European experience of integrated curriculum in the context of school multilingual education usage
Європейський досвід комплексного навчального плану в контексті використання багатомовної шкільної освіти
 
Creator Першукова, Оксана Олексіївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description The article deals with the educational approach using more than one language as a medium of instruction and providing learning some languages as systems. Such educational approach needs special methodology and curriculum design as well as technologies supporting students’ plurilingualism forming.
У статті розглядаються освітній підхід з використанням більш однієї мови як засіб навчання і забезпечення навчання деяких мов як систем. Такий освітній підхід потребує спеціальної методології та дизайну навчальних програм, а також технології, що підтримують формування багатомовності у учнів.
 
Publisher «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format other
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704416/1/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%28European_science_rewiew%29.PDF
- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) The European experience of integrated curriculum in the context of school multilingual education usage European Science Review, 11-12. ISSN 2310-5577