Record Details

Комп’ютерне моделювання рухів тіл в центральному полі зі змінним потенціалом

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704144/
 
Title Комп’ютерне моделювання рухів тіл в центральному полі зі змінним потенціалом
Computer modeling of the bodies in the central field with variable capacity
 
Creator Семеріков, С.О.
Теплицький, І.О.
 
Subject 004.94 Simulation
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description Доцільність ознайомлення школярів з технологією комп’ютерного моделювання при вивченні фізики сьогодні вже не потребує спеціальної аргументації, скоріше актуальною є потреба в обговоренні змістового наповнення відповідного навчального курсу комп’ютерного моделювання. Нагадаємо лише провідну ідею: в тих випадках, коли експериментування з реальними об’єктами виявляється практично неприйнятним або принципово неможливим, експерименти проводять з математичними моделями цих об’єктів. Якщо в такій діяльності застосовують комп’ютер, то говорять про комп’ютерне моделювання, а відповідне дослідження називають обчислювальним експериментом.
Feasibility students acquainted with the technology of computer modeling in the study of physics today requires no special reasoning is more urgent is the need for discussion of the semantic content of the relevant training course computer modeling. Recall only leading idea: in cases where experimentation with real objects is almost unacceptable or impossible in principle, conduct experiments with mathematical models of these objects. If such activities using the computer, then talk about computer modeling and a study called computational experiment.
 
Publisher Видавничий відділ НМетАУ
 
Date 2006
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704144/1/vol2.pdf
- Семеріков, С.О. and Теплицький, І.О. (2006) Computer modeling of the bodies in the central field with variable capacity Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 3 (6).