Перспективи фундаменталізації шкільного курсу інформатики
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704247/
|
|
Title |
Перспективи фундаменталізації шкільного курсу інформатики
Prospects fundamentalization School Course |
|
Creator |
Семеріков, С.О.
Поліщук, О.П. Теплицький, І.О. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Інформатична освіта має практико-орієнтовану спрямованість, яка полягає в тому, що практика є не лише джерелом нових задач, а й критерієм для вибору можливих напрямів досліджень. Це означає, що прогрес інформатики відбувається як під впливом внутрішніх потреб розвитку, так і під впливом запитів практики (задач, що виникають в математиці, економіці, природознавстві, інженерії, всередині самої інформатики тощо). М. І. Жалдак наголошує, що фундаментальні знання мають важливе значення для прикладних досліджень, а потреби повсякденної виробничої практики викликають і стимулюють пізнавальну діяльність, спрямовану на розкриття законів фундаментального характеру, що в свою чергу є одним з аспектів гуманітаризації освіти.
Informatychna education is practice-oriented focus, which is that the practice is not only a source of new problems, but the criteria for the selection of possible research areas. This means that the progress of science occurs under the influence of domestic needs and requests under the influence of practice (problems that arise in mathematics, economics, science, engineering, computer science within itself, etc.). MI Zhaldak stresses that fundamental knowledge are essential for applied research and the needs of everyday production practices cause and stimulate cognitive activities aimed at disclosure laws fundamental nature, which in turn is one aspect of humanistic education. |
|
Publisher |
Видавничий відділ НМетАУ
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704247/1/vol3.pdf
- Семеріков, С.О., Поліщук, О.П. and Теплицький, І.О. (2012) Prospects fundamentalization School Course Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 3 (10). |
|