Міжнародні підходи до визначення поняття полікультурної компетентності в сучасній педагогічній науці
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7281/
|
|
Title |
Міжнародні підходи до визначення поняття полікультурної компетентності в сучасній педагогічній науці
International approaches to the definition of multicultural competence in modern pedagogical science |
|
Creator |
Іванюк, І.В.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
|
|
Description |
Автор звертає увагу на відсутність єдиної термінології щодо змісту поняття “полікультурна компетентність” серед зарубіжних та українських вчених. Розглядаються міжнародні підходи до визначення даного поняття та її складових. Особлива увага приділяється змісту поняття “полікультурна компетентність вчителя”.
The author draws attention to the lack of uniformity on the meaning of "multicultural competence" among foreign and Ukrainian scientists. Considered international approaches to the definition of the concept and its components. Particular attention is paid to the meaning of "multicultural competence teacher". |
|
Publisher |
Національна академія педагогічних наук України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7281/1/Intercultural_competence_Ivanyuk.pdf
- Іванюк, І.В. (2014) International approaches to the definition of multicultural competence in modern pedagogical science Матеріали методичного семінару “Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади: практика реалізації” (Київ, 3 квіт. 2014 р.). pp. 140-146. |
|