Record Details

Засоби навчання комп’ютерного моделювання в курсі фізики

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704315/
http://duan.edu.ua/uploads/vidavnitstvo14-15/12308.pdf
 
Title Засоби навчання комп’ютерного моделювання в курсі фізики
Tools of computer simulation in learning physics
 
Creator Єчкало, Ю.В.
 
Subject 004.94 Simulation
378 Higher education. Universities. Academic study
53 Physics
 
Description У статті розглядається проблема розвитку інтелекту студентів у процесі навчання фізики засобами комп’ютерного моделювання. Показано, що засоби комп’ютерного моделювання з фізики є однією зі складових інтелектуально-насиченого навчального середовища. Наведена класифікація моделюючих програмних засобів (демонстраційно-моделюючі програмні засоби та педагогічні програмні засоби типу діяльнісного предметно-орієнтованого середовища). Доведено, що адекватне застосування педагогічних програмних засобів типу діяльнісного предметно-орієнтованого середовища в курсі фізики сприятиме розвитку інтелекту студентів.
The article deals with the problem of intellectual development of students in learning of physics by means of computer simulation. It is shown that the means of computer simulation of physical processes is one of the components of intellectual learning environment. It is spoken in detail about classification of simulation software such as software of demonstration and modelling and educational software tools which means environment of activity. It is proved that the adequate use of educational software tools which means environment of activity in learning of physics is contribute to the development of intelligence of students.
 
Publisher Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704315/1/12308.pdf
- Єчкало, Ю.В. (2015) Tools of computer simulation in learning physics Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія», 1 (9). pp. 7-12. ISSN 2222-5501