Record Details

Дидактичні та методологічні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704255/
 
Title Дидактичні та методологічні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення
Дидактические и методические подходы к построению содержания уроков-параграфов школьных учебников по иностранным языкам: методология и опыт создания учебников
Didactic and methodological guidelines for constructing content of foreign language textbooks
 
Creator Редько, Валерій Григорович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті розглядаються і обґрунтовуються підходи до конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов. На основі аналізу пріоритетних напрямів розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти та досвіду авторав галузі підручникотворення досліджуються дидактичні та методичні положення, що можуть слугувати підґрунтям для визначення змісту уроків-параграфів як структурних компонентів шкільної навчальної літератури. Результати дослідження репрезентовані в формі рекомендацій для її авторів. Вони були упроваджені в підготовлені автором статті підручники та посібники з іспанської мови, що засвідчили свою ефективність у шкільній практиці.
В статье рассматриваются и обосновываются подходы к конструированию содержания школьных учебников по иностранным языкам. На основе анализа приоритетных направлений развития современного школьного иноязычного образования и опыта автора в сфере создания учебников исследуются дидактические и методические положения, которые могут служить основой для определения содержания уроков-параграфов как структурных компонентов школьной учебной литературы. Результаты исследования репрезентированы в форме рекомендаций для её авторов. Они были внедрены в подготовленные автором статьи учебники и пособия по испанскому языку, которые засвидетельствовали свою эффективность в школьной практике.
The article deals with approaches to constructing content of foreign language textbooks. Based on the analysis of currently prevailing trends in the sphere of foreign language teaching and own experience the author suggests didactic and methodological guidelines which may be used for constructing content of foreign language textbooks. The results of the research are represented as recommendations for authors of foreign language textbooks. These recommendations were applied by the author in the process of constructing Spanish language textbooks for Ukrainian school and proved their high efficiency.
 
Publisher Рідна школа
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704255/1/%D0%94%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%82%D0%B0_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%28%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%29%20%281%29.PDF
- Редько, Валерій Григорович (2014) Didactic and methodological guidelines for constructing content of foreign language textbooks Рідна школа (8-9). pp. 20-31. ISSN 0131-6788