Record Details

Тексти для читання у шкільних підручниках з іспанської мови «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» як засоби формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704104/
 
Title Тексти для читання у шкільних підручниках з іспанської мови «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» як засоби формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності
Тексты для чтения в школьных учебниках по испанскому языку «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» как средства формирования межкультурной иноязычной коммуникативной компетентности
Texts in textbooks in Spanish «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» as means of intercultural foreign language communicative competence
 
Creator Редько, Валерій Григорович
Цимбалістий, І. Ю.
Шмігельський, І. С.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті автори розглядають методологічні засади визначення змісту і функцій текстів у підручниках з іспанської мови серії «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL», призначених для учнів 7 і 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. Свої погляди вони ґрунтують на домінувальних у сучасній шкільній іншомовній освіті компетентнісному, комунікативно-діяльнісному, особи-стісно орієнтованому і культурологічному підходах. Обгрунтовуються принципи добору і функції текстів у навчальному процесі.
В статье авторы рассматривают методологические основы определения содержания и функций текстов в учебниках по испанскому языку, серии «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL», предназначенных для учащихся 7 и 8-х классов общеобразовательных учебных заведений. Основанием для их взглядов служат доминирующие в современном школьном иноязычном образовании компе-тентностный, коммуникативно-деятельностный, личностно ориенти-рованный и культурологический подходы. Обосновываются принципы отбора и функции текстов в учебном процессе.
The authors outline methodological principles of organizing content and functions of textual component in Spanish language textbooks “BIENVENIDOS AL ESPAÑOL” for students of 7and 8 grades of secondary school. The basis for their views are the competence-based, the communicative activity, the personality-oriented and the cultorological approaches that are dominating in the modern school education in foreign languages. The principles of the selection and the functions of the texts in the educational process are defined.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704104/1/%D0%A0%D0%B5%D0%B4%D1%8C%D0%BA%D0%BE__%D0%A6%D0%B8%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B9__%D0%A8%D0%BC%D1%96%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D0%B8_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_.PDF
- Редько, Валерій Григорович, Цимбалістий, І. Ю. and Шмігельський, І. С. (2015) Texts in textbooks in Spanish «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» as means of intercultural foreign language communicative competence Іноземні мови в школах України (4). pp. 2-6.