Тексти для читання у шкільних підручниках з іспанської мови «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» як засоби формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704104/
|
|
Title |
Тексти для читання у шкільних підручниках з іспанської мови «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» як засоби формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності
Тексты для чтения в школьных учебниках по испанскому языку «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» как средства формирования межкультурной иноязычной коммуникативной компетентности Texts in textbooks in Spanish «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» as means of intercultural foreign language communicative competence |
|
Creator |
Редько, Валерій Григорович
Цимбалістий, І. Ю. Шмігельський, І. С. |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті автори розглядають методологічні засади визначення змісту і функцій текстів у підручниках з іспанської мови серії «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL», призначених для учнів 7 і 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. Свої погляди вони ґрунтують на домінувальних у сучасній шкільній іншомовній освіті компетентнісному, комунікативно-діяльнісному, особи-стісно орієнтованому і культурологічному підходах. Обгрунтовуються принципи добору і функції текстів у навчальному процесі.
В статье авторы рассматривают методологические основы определения содержания и функций текстов в учебниках по испанскому языку, серии «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL», предназначенных для учащихся 7 и 8-х классов общеобразовательных учебных заведений. Основанием для их взглядов служат доминирующие в современном школьном иноязычном образовании компе-тентностный, коммуникативно-деятельностный, личностно ориенти-рованный и культурологический подходы. Обосновываются принципы отбора и функции текстов в учебном процессе. The authors outline methodological principles of organizing content and functions of textual component in Spanish language textbooks “BIENVENIDOS AL ESPAÑOL” for students of 7and 8 grades of secondary school. The basis for their views are the competence-based, the communicative activity, the personality-oriented and the cultorological approaches that are dominating in the modern school education in foreign languages. The principles of the selection and the functions of the texts in the educational process are defined. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704104/1/%D0%A0%D0%B5%D0%B4%D1%8C%D0%BA%D0%BE__%D0%A6%D0%B8%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B9__%D0%A8%D0%BC%D1%96%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D0%B8_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_.PDF
- Редько, Валерій Григорович, Цимбалістий, І. Ю. and Шмігельський, І. С. (2015) Texts in textbooks in Spanish «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» as means of intercultural foreign language communicative competence Іноземні мови в школах України (4). pp. 2-6. |
|