Record Details

Проектування комбінованого навчання системного програмування бакалаврів програмної інженерії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704187/
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn
 
Title Проектування комбінованого навчання системного програмування бакалаврів програмної інженерії
Design blended learning system programming Bachelor of Software Engineering
 
Creator Стрюк, А.М.
 
Subject 004.4 Software
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В роботі розглянуто сутність педагогічного проектування та умови реалізації комбінованого навчання системного програмування. На основі аналізу виробничої діяльності конкретизовано цілі навчання системного програмування бакалаврів програмної інженерії, запропоновано комплекс практичних завдань. Визначено, що формування компетентностей з системного програмування найкраще відбувається за умови використання технології контекстного навчання. Представлена модель роботи студента під час вивчення дисципліни «Системне програмування» з використання системи управління комбінованим навчанням.
In this paper the essence of the pedagogical design and terms of implementation of blended learning system programming. Based on the analysis of the production of specified learning objectives System Programming Bachelor of Software Engineering, the complex of practical problems. It was determined that the formation of competences of system programming is best if the use of technology contextual learning. The model student work while studying discipline "System programming" with the use of blended learning management system.
 
Publisher Видавничий відділ НМетАУ
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704187/1/stryuk39.pdf
- Стрюк, А.М. (2012) Design blended learning system programming Bachelor of Software Engineering Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 3 (10). pp. 157-163. ISSN 2309-1479