Record Details

Об’єктно-орієнтований підхід до формування змісту навчання бакалаврів інженерії програмного забезпечення

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704087/
 
Title Об’єктно-орієнтований підхід до формування змісту навчання бакалаврів інженерії програмного забезпечення
Object-oriented approach to learning content development for bachelors of software engineering
 
Creator Стрюк, А.М.
 
Subject 004.4 Software
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Метою дослідження є обґрунтування доцільності використання об’єктно-орієнтованого підходу до формування змісту навчання бакалаврів з інженерії програмного забезпечення та визначення основних вимог до навчальних об’єктів з професійно-орієнтованих дисциплін майбутніх інженерів-програмістів. Задача дослідження – формування методичних рекомендацій для проектування змісту мобільного навчання та розробки мобільних навчальних матеріалів на прикладі циклу професійної підготовки бакалаврів з інженерії програмного забезпечення. Об’єкт дослідження: навчання системного програмування бакалаврів з програмної інженерії. Предмет дослідження: методика застосування об’єктно-орієнтованого підходу до формування змісту навчання. В роботі визначено основні критерії мобільності навчальних матеріалів. Доведено, що найбільш повно вимогам до мобільних навчальних матеріалів відповідає концепція навчальних об’єктів. Розглянуто підходи до опису навчальних об’єктів та засоби їх зберігання і відтворення. Об’єктно-орієнтований підхід до проектування змісту навчання було реалізовано в декількох курсах циклу професійної підготовки бакалаврів з інженерії програмного забезпечення.
The study aims to study the feasibility of using an object-oriented approach to learning content development for bachelors of software engineering and determine the basic requirements for learning object to professionally oriented subjects of future software engineers. The task of the study – the formation of guidelines for designing mobile learning content development and mobile learning materials such as cycle training bachelors of engineering software. The object of study: learning system programming for bachelor of software engineering. Subject of research: methods use object-oriented approach to learning content development. The paper identified key criteria for mobility training materials. Proved that best requirements for mobile learning materials consistent with the concept of learning objects. The approaches to describe learning objects and means of storage and playback. Object-oriented approach to the design of the learning content has been implemented in several training courses cycle bachelor of software engineering.
 
Publisher ЧДТУ
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704087/1/stryuk75.pdf
- Стрюк, А.М. (2016) Object-oriented approach to learning content development for bachelors of software engineering In: Тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці» (ІТОНТ-2016): Черкаси, 12-14 травня 2016 р ЧДТУ, м.Черкаси, Україна, pp. 247-248.