Цінності та пріоритети громадянської освіти в Україні: «думай глобально, дій локально!»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704062/
http://ipiend.gov.ua/uploads/nz/nz_79_80/sushii_tsinnosti.pdf |
|
Title |
Цінності та пріоритети громадянської освіти в Україні: «думай глобально, дій локально!»
Values and priorities of the civil education: «Think globally, act locally!» |
|
Creator |
Суший, О.В.
|
|
Subject |
316 Соціологія
32 Politics 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
|
Description |
У статті здійснено спробу філософської концептуалізації, соціологічної конкретизації та практичної реалізації проблеми формування громадянськості в сучасній Україні. На основі результатів всеукраїнських репрезентативних опитувань Інсти- туту соціальної і політичної психології НАПН України висвіт- лено окремі аспекти становлення та розвитку громадянського суспільства в Україні, зокрема, загальні тенденції, рушійні сили та мотивація до громадянської мобілізації та самоорганізації українських громадян. In this article philosophical concepts, sociological approaches and practical realization of citizenship of contemporary Ukraine has been made. Under national representative surveys the Institute of Social and Political Psychology of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine some aspects of Ukrainian civil society are investigate, i.e. common tendencies, common roots and motivation of social mobilization and self organization of Ukrainian citizens. |
|
Publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704062/1/sushii_tsinnosti.pdf
- Суший, О.В. (2015) Values and priorities of the civil education: «Think globally, act locally!» Наукові записки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України, 5-6 (79-80). pp. 208-221. |
|