Record Details

Електоральна реклама: реалії і міфи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/166102/
 
Title Електоральна реклама: реалії і міфи
Electoral advertising: realities and myths
 
Creator Шайгородський, Ю.Ж.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
314/316 Society
32 Politics
 
Description У статті проаналізовано найпоширеніші міфи виборчих кампаній, акцентовано увагу на тому, що сучасна міфотворчість деформує політичну свідомість і політичне буття. Водночас, міф і міфотворчість виконують і позитивну функцію, оскільки міф об'єднує і мобілізує націю, країну, верству, групу, особистість на творчу діяльність, в ім'я великих, нехай і утопічних, цілей. Зазначається, що політична міфотворчість сучасності є одним із засобів створення іміджу політиків і стає засобом соціального управління й маніпулювання масами. Міфотворчість зазнає поразки тільки в тому випадку, якщо масова свідомість змінюється індивідуальною, – здатною критично оцінювати суспільно-політичні процеси.
The article analyzes the most common myths of election campaigns, attention is focused on the fact that the modern myth distorts the political consciousness and political life. However, the myth and myth-making and carry a positive feature because myth unites and mobilizes the nation, country, layer, group identity in creative activities in the name of great, even utopian, goals. It is noted that modern political myth-making is a means of creating the image of politicians and becomes a means of social control and manipulate the masses. Myth is defeated only if the individual mass consciousness changes - able to critically assess the socio-political processes.
 
Publisher Укр. центр політичного менеджменту
 
Date 2008
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/166102/1/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0__.pdf
- Шайгородський, Ю.Ж. (2008) Electoral advertising: realities and myths Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї (12). pp. 259-268. ISSN 1810-5270