Діагностика рівнів сформованості професійно-педагогічних знань і умінь викладачів спецііальних дисциплін будівельного профілю
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/166011/
|
|
Title |
Діагностика рівнів сформованості професійно-педагогічних знань і умінь викладачів спецііальних дисциплін будівельного профілю
Диагностика уровней сформированности профессионально-педагогических знаний и умений преподавателей специіальных дисциплин строительного профиля Diagnostic levels of formation of professional and pedagogical knowledge and skills of teachers spetsiіalnyh disciplines construction profile |
|
Creator |
Михнюк, М.І.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 378 Higher education. Universities. Academic study 69 Building (construction) trade. Building materials. Building practice and procedure |
|
Description |
У статті розглядаються результати експериментальної роботи з визначення рівня сформованості професійно-педагогічних знань і умінь викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю професійно-технічних навчальних закладів, які є складовими змістовно-смислового і професійно-технологічного компонентів розвитку їх професійної культури.
В статье рассматриваются результаты экспериментальной работы по определению уровня сформированности профессионально-педагогических знаний и умений преподавателей специальных дисциплин строительного профиля профессионально-технических учебных заведений, которые являются составляющими содержательно-смыслового и профессионально-технологического компонентов развития их профессиональной культуры. The article described the results of experimental work to determine the level of formation of professional and pedagogical knowledge and skills of teachers of special disciplines of building profile of vocational training institutions, which are components of meaningful semantic technology and professional development components of their professional culture. |
|
Publisher |
РИО ГПА
|
|
Date |
2015-02-01
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/166011/1/%D0%9C%D1%8B%D1%85%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F.pdf
- Михнюк, М.І. (2015) Diagnostic levels of formation of professional and pedagogical knowledge and skills of teachers spetsiіalnyh disciplines construction profile Проблемы современного педагогического образования. Серия: Педагогика и психология, 2 (48). pp. 140-148. |
|