Record Details

Питання індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу у працях українських психологів (період "розвинутого соціалізму")

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10507/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10507
 
Title Питання індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу у працях українських психологів (період "розвинутого соціалізму")
Вопрос индивидуализации школьного учебно-воспитательного процесса в трудах украинских психологов (период "развитого социализма")
Questions individualization school educational process in the works of Ukrainian psychologists (the period of "developed socialism")
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У статті висвітлено малодосліджену історію розвитку в Україні у 1960-1970-х роках досліджень з педагогічної психології в аспекті здійснення індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу. На тлі суспільно-історичних реалій розглядуваної доби охарактеризовано тематику, методи і результати оприлюднених студій, визначено їх роль у підготовці переходу до наступних якісних змін у напрямі масштабного вивчення особистості, міжособистісних відносин, упровадження розвивального навчання.
В статье освещены малоисследованную историю развития в Украине в 1960-1970-х годах исследований по педагогической психологии в аспекте осуществления индивидуализации школьного учебно-воспитательного процесса. На фоне общественно-исторических реалий рассматриваемой эпохи охарактеризованы тематику, методы и результаты обнародованных исследований, определены их роль в подготовке перехода к следующим качественных изменений в направлении масштабного изучения личности, межличностных отношений, внедрения развивающего обучения.
In the article the unexplored history of Ukraine in 1960-1970 years of research on educational psychology in terms of implementation individualization school educational process. Against the background of social and historical realities of the considered period characterized subjects, methods and results of published studies, define their role in preparing the transition to these qualitative changes in the direction of a large-scale study of personality, interpersonal relations, implementation of developmental education.
 
Publisher Херсонський державний університет
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10507/1/%D0%A3%D0%94%D0%9A37%D0%9D.%D0%9F..pdf
- Дічек, Наталія Петрівна (2014) Questions individualization school educational process in the works of Ukrainian psychologists (the period of "developed socialism") Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Педагогічні науки (66). pp. 11-19.