Дистанційна професійна підготовка
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9567/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9567 |
|
Title |
Дистанційна професійна підготовка
Remote training |
|
Creator |
Радкевич, В.О.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Навчання на відстані вже давно стало важливим напрямом освіти й з кожним роком його можливості, інструментарій та сфера застосування розширюються. Зарубіжна і вітчизняна вища освіта успішно застосовує такі методи й напрацювала значний досвід у цій сфері. Проте використання інтерактивних, дистанційних методів у професійно-технічній підготовці довго викликало певні сумніви і через те не набуло значного розвитку. Однак удосконалення технологій, поширення Інтернету, зростання загального рівня навичок роботи з комп’ютерною технікою серед населення сигналізують, що вже склалися належні умови для розвитку цього напряму. Принагідно зазначимо, що потребу в упровадженні таких підходів відчувають і на найвищому державному рівні, і потужні виробничники, і, що найголовніше, численні працівники, студенти та широкі верстви населення. Адже переваги, які отримує суспільство від використання таких можливостей, очевидні. Це гнучкість систем підготовки, розширення можливостей учнів і навчальних закладів, доступність та відкритість професійно-технічної підготовки, зростання рівня її привабливості, адекватна оцінка якості підготовки й зміцнення зв’язків між підприємствами та навчальними закладами.
Distance learning has long been an important area of education and every year its capabilities, tools and scope expanding. Foreign and domestic higher education successfully apply these methods and gained considerable experience in this field. However, the use of interactive, distance learning methods in vocational training long caused some doubts and therefore not have a significant development. But improving technology, the spread of Internet, increase the general level of skills with computers population signal that has established appropriate conditions for the development of this area. In passing, we note that the need of implementing such approaches and experience at the highest level, industrials and powerful and, most importantly, many workers, students and the general public. It benefits society receives from the use of such opportunities, are obvious. This flexibility of training, empowering students and schools, accessibility and openness of vocational training, increase of its attractiveness, adequate assessment of the quality of training and strengthening links between enterprises and educational institutions. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9567/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0.pdf
- Радкевич, В.О. (2012) Remote training Професійно-технічна освіта, 1 (54). pp. 29-30. |
|