Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21634/
|
|
Title |
Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності
|
|
Creator |
Пойта, І. О.
|
|
Subject |
BF Psychology
|
|
Description |
Маркетологи і засоби масової інформації все більше усвідомлюють, що зростаючий потік інформації в мережі знижує ефективність їх маркетингової діяльності там. Вони отримують практичне підтвердження того, що необхідність впровадження багатоканального «cross media», інтегрованих маркетингових комунікацій, в яких електронні засоби масової інформації разом з традиційною формою медіа виконують функцію одного послідовного повідомлення. |
|
Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21634/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0.pdf
Пойта, І. О. (2016) Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). pp. 68-70. |
|