Record Details

Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21634/
 
Title Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності
 
Creator Пойта, І. О.
 
Subject BF Psychology
 
Description Маркетологи і засоби масової інформації все більше
усвідомлюють, що зростаючий потік інформації в мережі знижує
ефективність їх маркетингової діяльності там. Вони отримують
практичне підтвердження того, що необхідність впровадження
багатоканального «cross media», інтегрованих маркетингових
комунікацій, в яких електронні засоби масової інформації разом з
традиційною формою медіа виконують функцію одного послідовного
повідомлення.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21634/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0.pdf
Пойта, І. О. (2016) Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). pp. 68-70.