Record Details

Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21605/
 
Title Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку
 
Creator Вікарчук, О. І.
 
Subject BF Psychology
 
Description Сфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами
розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій
економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової
наукової спільноти до даної сфери дослідження.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21605/1/%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Вікарчук, О. І. (2016) Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). pp. 16-19.