Record Details

Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21596/
 
Title Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці
 
Creator Янчевська, В.
Загурська, І. С.
 
Subject BF Psychology
 
Description У юнацькому віці особливої актуальності набуває проблема
визначення життєвих планів. Реалістичність досягнення цих планів
безперечно пов’язана із структурою мотивації та особливостями
самооцінки здібностей, зокрема творчих здібностей. Процес
життєвого самовизначення старшокласників, позбавлених
батьківської опіки, на відміну від учнів, які виховуються в повних
сім’ях, може набувати певної стресогенності в силу відсутності
психологічної підтримки з боку членів родини.
 
Publisher ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21596/1/%D0%AF%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%97%D0%B0%D0%B3%D1%83%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
Янчевська, В. and Загурська, І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). pp. 181-183.