Record Details

Процесуальні відмінності мислення дітей із розумовою відсталістю та нормою інтелектуального розвитку

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21567/
 
Title Процесуальні відмінності мислення дітей із розумовою відсталістю та нормою інтелектуального розвитку
 
Creator Мазяр, О. В.
Ковальчук, Юлія
 
Subject BF Psychology
 
Description Мислення є одним із головних пізнавальних процесів і завдяки
цьому процесу можна глибше проникнути у сутність навколишнього
світу, а рівень розвитку мислення визначає, якою мірою людина
здатна орієнтуватись у світі. З праць багатьох науковців відомо, що
діти з розумовою відсталістю мають проблеми в інтелектуальній
сфері. Для того, щоби створити умови для максимальної корекції
порушення у цій сфері, потрібно досконало знати особливості
процесу мислення цих дітей, щоби забезпечити формування
необхідних трудових умінь, виховати особистісні якості, значущі для соціальної адаптації таких дітей. Особливостям мислення дітей із
розумовою відсталістю приділяли увагу такі вчені як Л.С. Виготський,
К. Левін, Ж.І. Шиф, В.Г. Петрова, С.Я. Рубінштейн, Х.С. Замський,
В.М. Синьов.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21567/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D1%8F%D1%80.pdf
Мазяр, О. В. and Ковальчук, Юлія (2016) Процесуальні відмінності мислення дітей із розумовою відсталістю та нормою інтелектуального розвитку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). pp. 67-69.