Record Details

Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів)

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21560/
 
Title Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів)
 
Creator Рудницький, О.
Кириченко, В. В.
 
Subject BF Psychology
 
Description На сучасному етапі розвитку теорії реклами вагомого значення
набуває мовна теорія неймінгу (сукупність процесів та факторів, які
визначають створення імені бренду, номінації бренду,
найменування), яка надає товару можливість для кращого збуту та
попиту.
 
Publisher ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21560/1/%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Рудницький, О. and Кириченко, В. В. (2016) Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів). Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). pp. 122-123.