Record Details

Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21551/
 
Title Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна
 
Creator Гавриловська, К. П.
Шаховець, Ю.
 
Subject BF Psychology
 
Description Синдром Дауна – це найпоширеніша з усіх відомих на
сьогоднішній день форма хромосомної патології. Діти з синдромом
Дауна, – це особливі діти, яким дуже потрібні турбота, увага, любов,
тепло і затишок. Особливість цих дітей зумовлює одна зайва пара
хромосом, яка змінює сприймання світу, наповнює його сонцем і
радісними емоціями і позбавляє злих намірів. Але проблемою є те,
що діти з таким діагнозом відстають у розвитку порівняно зі своїми
однолітками. Ця проблема, в першу чергу, лягає на плечі їх батьків,
адже дитині з синдромом Дауна потрібно приділяти набагато більше
уваги та часу, ніж звичайній дитині, потрібно більше навчати, більше
займатися з дитиною, щоб вона не відставала у розвитку від своїх
однолітків. Ці проблеми загострюється особливо коли дитина з
синдромом Дауна йде навчатися у школу до інклюзивного класу.
Такій дитині важко адаптуватися до нових умов і також є ризик
негативного ставлення з боку однолітків. Всі ці фактори
безпосередньо впливають на емоційну сферу дитини, тому потрібно
навчати дитину і розвивати її емоційну сферу за допомогою
тренінгових занять.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21551/1/%D0%93%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%A8%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C.pdf
Гавриловська, К. П. and Шаховець, Ю. (2016) Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). pp. 44-46.