Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21391/
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvkogpth_2013_2_3.pdf |
|
Title |
Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років
|
|
Creator |
Арешонков, В. Ю.
|
|
Subject |
LB1603 Secondary Education. High schools
|
|
Description |
У статті на архівних матеріалах висвітлюються особливості побудови навчального змісту шкільного суспільствознавства в Радянській Україні в 1923-1924 рр. Зроблено висновок, про диференціацію навчального змісту за типом населеного пункту (місто, село), за різновидом школи (школа селянської молоді, школа ФЗУ, школа робітничої молоді цукрової промисловості, земельна школа, сільськогосподарська школа тощо), за частиною території України (міська приморська школа, сільська приморська школа тощо), про відмінність змісту освіти в школах України порівняно зі школами РСФСР.
|
|
Publisher |
Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21391/1/%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2%20%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%A1%D0%A3%D0%A1%D0%9F%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%9E%D0%87%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%98%20%D0%92%20%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%90%D0%A5%20%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%98%20%D0%97%D0%90_%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BE%D0%B1%D0%BB.%20%D0%B3%D1%83%D0%BC.-%D0%BF%D0%B5%D0%B4.%20%D1%83%D0%BD-%D1%82%D1%83_2013_2_3.pdf
Арешонков, В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років. Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка (2). pp. 3-9. |
|