Нова постнекласична парадигма мистецької освіти
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21003/
|
|
Title |
Нова постнекласична парадигма мистецької освіти
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
На основі міждисциплінарного підходу розглядається постнекласична синергетична резонансно-хвильова концепція (парадигма) художньо-естетичного виховання та мистецької освіти взагалі, яка спирається на поєднання природничонаукового і гуманітарного знань та виявляє алгоритми як ефективної (гармонійної) педагогічної дії, так і створення гармонійних (геніальних) творів мистецтва, що мають колосальні наслідки для освітньої сфери, оскільки дозволяють розробити психолого-естетичні методи гармонійної педагогічної дії на всіх учасників освітнього процесу. Постнекласична парадигма мистецької освіти має на меті досягти інтеграції способів та практик пізнання та освоєння світу людиною. Окреслюються деякі психолого-педагогічні основи інтеграції у галузі мистецької освіти як теоретико-методологічна та практична передумова зазначеної парадигми.
|
|
Publisher |
Хмельницький ТОВ Поліграфіст
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21003/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE_2016.PDF
Вознюк, О. В. (2016) Нова постнекласична парадигма мистецької освіти. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць (5). pp. 8-14. |
|