Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20960/
|
|
Title |
Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
Досліджуються методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму у площині трьох методологічних рівнів: одиничного, особливого, загального. Доводиться, що мета розвитку людини – гармонійна особистість, компетентний фахівець, громадянин-патріот – реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як системи та суспільного інституту.
|
|
Publisher |
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20960/1/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%90%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F_2016_%D0%91%D0%B0%D1%80.PDF
Вознюк, О. В. (2016) Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (86). pp. 111-119. |
|