Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20947/
|
|
Title |
Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції
|
|
Creator |
Вікарчук, О. І.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Міжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу.
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20947/1/%D0%A1%D0%A0%D0%95_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.PDF
Вікарчук, О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки (1 (30)). pp. 61-67. |
|