Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20945/
|
|
Title |
Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів
|
|
Creator |
Семенець, С. П.
|
|
Subject |
BF Psychology
LB2300 Higher Education QA Mathematics |
|
Description |
У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово- теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Криворізький національний університет»
|
|
Date |
2016-02-19
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20945/1/Semenets_kontseptsiya_rozvyvalnogo_navchannya.pdf
Семенець, С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (47). pp. 118-125. ISSN 2304-4470 |
|