Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20849/
|
|
Title |
Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL
|
|
Creator |
Сидоренко, Т. А.
|
|
Subject |
QA75 Electronic computers. Computer science
QA76 Computer software |
|
Description |
Вперше використані в системі RenderMan компанії Pixar, шейдери отримують все більше поширення зі зниженням цін на комп'ютери. Основна перевага від використання шейдерів – їх гнучкість, спрощення та здешевлення циклу розробки програми, та при тому що вони підвищують складність і реалістичність візуальних сцен.
|
|
Date |
2016-04
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20849/1/SydorenkoIKT2016.pdf
Сидоренко, Т. А. (2016) Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». pp. 55-56. |
|