Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка)
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20825/
|
|
Title |
Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка)
|
|
Creator |
Остапчук, О. В.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LC Special aspects of education |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20825/1/%D0%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BF%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Остапчук, О. В. (2016) Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). pp. 342-347. |
|