Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20440/
|
|
Title |
Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів |
|
Creator |
Палько, І. М.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті подано характеристику авторської моделі формування міжкультурної толерантності майбутнього соціального педагога, що включає п'ять взаємопов'язаних блоків: цільовий, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-результативний, діагностичний тощо. Для детальної характеристики моделі формування міжкультурної толерантності розглянуто зміст її компонентів, а саме: когнітивного, аксіологічно-мотиваційного, діяльнісно-практичного, перцептивно-афективного, оціннісно-рефлексивного. У контексті їх загальної характеристики наголошено на потенціалі когнітивного компоненту як однієї із фундаментальних основ процесу формування компетенцій, що формують міжкультурну толерантність майбутнього соціального педагога як особистості та фахівця соціальної сфери. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20440/1/108-112.pdf
Палько, І. М. (2015) Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 108-112. ISSN 2076-6173 |
|