Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/19652/
|
|
Title |
Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу
|
|
Creator |
Вікарчук, О. І.
Сахненко, А. О. |
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Розглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.
|
|
Publisher |
ЖНАУ
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/19652/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F__%D0%90%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B8.pdf
Вікарчук, О. І. and Сахненко, А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. pp. 25-34. |
|