Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/19558/
|
|
Title |
Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці
|
|
Creator |
Загурська, І. С.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
Description |
У статті розглядається проблема розвитку соціальної рефлексії та референтних відносин, як її складової, з метою виділення основних напрямків розвитку здібностей та специфіки надання ціннісної підтримки. Виявлено, що однією з умов розвитку здібностей є їх постійне, обґрунтоване, розгорнуте оцінювання референтними особами. Діяльність для молодших школярів стає значимою, якщо успіхи у ній поціновуються, і навпаки, значимість успіху визначається рівнем значимості діяльності. Обґрунтовується, що високий рівень рефлексії соціальних стосунків та наявність референтних осіб, які підтримують суб’єктивно значимі для дитини вміння, є важливою передумовою розвитку здібностей.
|
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/19558/1/%D0%B7%D0%90%D0%93%D0%A3%D0%A0%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90%D0%86%20%D0%93.pdf
Загурська, І. С. (2015) Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). pp. 86-93. |
|