Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/18937/
|
|
Title |
Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу
|
|
Creator |
Іваненко, І. В.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/18937/1/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%86.%D0%92..pdf
Іваненко, І. В. (2015) Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації. |
|