Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/18760/
|
|
Title |
Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання
|
|
Creator |
Усата, О. Ю.
|
|
Subject |
QA75 Electronic computers. Computer science
QA76 Computer software |
|
Description |
У статті на основі аналізу наукових підходів, виділено провідні напрями організації особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу (філософський, психологічний, педагогічний, методичний), що є підґрунтям для розробки експериментальної моделі підготовки майбутніх фахівців з інформатики під час упровадження відповідних технологій навчання
|
|
Publisher |
Сумський ДПУ ім. А. С. Макаренка
|
|
Date |
2010-09-27
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/18760/1/%D0%A3%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%B01_%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB.pdf
Усата, О. Ю. (2010) Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 8 (6). pp. 407-413. |
|