Формування соціалізації засобами казки в учнів початкових класів у творах В. О. Сухомлинського
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/18640/
|
|
Title |
Формування соціалізації засобами казки в учнів початкових класів у творах В. О. Сухомлинського
|
|
Creator |
Світельська-Дірко, С. В.
|
|
Subject |
LA History of education
LB Theory and practice of education LB1501 Primary Education |
|
Description |
У статті розкрито місце і роль казки в процесі соціалізації учнів початкових класів. Казка, згідно В. О. Сухомлинського, створює підвалини для виховання духовних цінностей, а вже останні є необхідною умовою феномену соціалізації молодших школярів. Казка, вважав великий педагог, повинна будити в учня початкових класів фантазію, свою особисту причетність до явищ, подій. Тоді вона стане внутрішнім ''Я'' людини. Виявлено, що з часом переконання людини набирають логічно-абстрактних форм і стають важливими духовними орієнтирами в усіх сферах життєдіяльності людини. Розкриваючи методику впровадження казкового матеріалу, В. О. Сухомлинський не тільки сам складав чудові, захоплюючі казочки, а й навчав цього мистецтва своїх колег та учнів. Без казки, писав він, не можна уявити дитинство. Першими творчими роботами дитини в початкових класах мають бути саме казки про те, що бачить дитина, що її оточує, що вона переживає, що бере близько до серця. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/18640/1/35.pdf
Світельська-Дірко, С. В. (2015) Формування соціалізації засобами казки в учнів початкових класів у творах В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 170-174. ISSN 2076-6173 |
|