Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/18614/
|
|
Title |
Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі
|
|
Creator |
Головська, І. В.
Петренко, І. П. |
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
Статтю присвячено характеристиці психологічних і фізіологічних особливостей учнів молодшого шкільного віку. Особливу увагу приділено визначенню ефективних методів і прийомів навчання англійської мови у школі першого ступеня. З метою запобігання труднощів у вивченні іноземної мови рекомендовано використовувати елементи інтерактивного навчання. Серед найбільш ефективних названо наступні методи: метод "асоціативного куща", "мікрофон", метод проектів, робота в парах, робота в групах тощо. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/18614/1/14.pdf
Головська, І. В. and Петренко, І. П. (2015) Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 65-68. ISSN 2076-6173 |
|