Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/15679/
|
|
Title |
Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти
|
|
Creator |
Романюк, С. К.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
PE English |
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/15679/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%97%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%20%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%282%29%20%D0%9D%D1%96%D0%B6%D0%B8%D0%BD%202013.pdf
Романюк, С. К. (2013) Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти. Наукові записки. Серія “Філологічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, Кн. 4. |
|