Засоби візуальної оцінки : кольоропозначення в американській комерційній рекламі
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/15678/
|
|
Title |
Засоби візуальної оцінки : кольоропозначення в американській комерційній рекламі
|
|
Creator |
Романюк, С. К.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
PE English |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/15678/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A1.%D0%9A.%20-%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9A%D1%96%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%202014.pdf
Романюк, С. К. (2014) Засоби візуальної оцінки : кольоропозначення в американській комерційній рекламі. Наукові записки. – Вип. 130. – Серія : Філологічні науки (мовознавство). – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. |
|