Record Details

Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/14930/
 
Title Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу
 
Creator Ващук, О. В.
 
Subject L Education (General)
 
Description Дисертація присвячена проблемі підготовки dчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній літературі та практиці діяльності навчальних закладів, уточнено сутність базових понять дослідження; визначено зміст та розроблено структуру готовності вчителя до роботи з академічно обдарованими дітьми і критерії оцінки рівня їх готовності, модель підготовки учителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості. Ефективність авторської моделі перевірено експериментально. Доведено, що ефективність підготовки педагогів до розвитку академічної обдарованості старшокласників забезпечується інтеграцією формальної (мережа післядипломної освіти), неформальної (методичні структури різних рівнів, творчі групи) та інформальної (самоосвіта) форм освіти
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/14930/1/aref_%D0%92%D0%B0%D1%89%D1%83%D0%BA.pdf
Ващук, О. В. (2014) Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.