Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/14590/
|
|
Title |
Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект
|
|
Creator |
Гаращук, К. В.
|
|
Subject |
PE English
|
|
Description |
У статті розглянутий процес реформування системи шкільної освіти у Великобританії. Одним із шляхів досягнення цієї мети є спеціалізація середніх шкіл. У процесі реформ було створено десять типів спеціалізацій: мистецтво, бізнес і підприємництво, техніка, гуманітарні науки, мови, математика і музика, природничі науки, спорт та технології. Спеціалізовані музичні школи займають особливе місце в системі середньої освіти і мають ряд характерних особливостей: всі учні вивчають музику і її стилі як профільний предмет, за допомогою з усіх предметів, активізується використання нових технологій для покращення успішності, учні беруть активну участь у музичних заходах школи, встановлено партнерство з місцевими, регіональними, національними та міжнародними професійними установами та організаціями.
|
|
Publisher |
Суми: Вид-во СумДПУ
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/14590/1/%D0%93%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%89%D1%83%D0%BA_%D0%9A.pdf
Гаращук, К. В. (2010) Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект. Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції // Тези доповідей ІІ міжнародної наукової конференції.. pp. 61-63. |
|