Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.)
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13924/
|
|
Title |
Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.) |
|
Creator |
Куліш, Т. І.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті розглянуто питання становлення та розвитку образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі УРСР у 40-80-х рр. ХХ ст. З’ясовано коло завдань образотворчого мистецтва в школі у світлі оволодіння учнями певними знаннями і уміннями та виховання всебічно розвиненої особистості. Розкрито особливості диференціації навчального процесу на уроках малювання у зазначений історичний період. Встановлено, що диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва проявлялася як у змісті навчального матеріалу (вивчення питань історії і теорії образотворчого та інших видів мистецтв; залучення учнів до роботи в різних художніх техніках; забезпечення інтеграції художньо-творчої діяльності у зміст навчальних предметів та ін.), так і в організаційних формах викладання образотворчого мистецтва в школі (поєднання уроків образотворчого мистецтва з різними формами позакласної роботи (проведення мистецтвознавчих виставок, екскурсій, вільних творчих занять, конкурсів тощо). |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13924/1/79-84.pdf
Куліш, Т. І. (2014) Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 79-84. ISSN 2076-6173 |
|