Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13645/
|
|
Title |
Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України |
|
Creator |
Гоголь-Саврій, М. В.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерної підготовки студентів та доведено необхідність розробки системи підготовки студентів-майбутніх класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Визначено основні етапи цієї підготовки. З урахуванням специфіки навчального процесу у вищому педагогічному закладі освіти розкрито зміст кожного з етапів підготовки студентів-майбутніх класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13645/1/145-149.pdf
Гоголь-Саврій, М. В. (2014) Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 145-149. ISSN 2076-6173 |
|