Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13300/
http://www.molodyvcheny.in.ua |
|
Title |
Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників
|
|
Creator |
Загурська, І. С.
|
|
Subject |
BF Psychology
|
|
Description |
У статті розглядається вплив атрибуції навчальної успішності, як диспозиційної характеристики, яка формується в навчальній діяльності, на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Встановлено, що атрибуція відносно старанності зумовлює спрямованість дітей на розвиток здібностей в репродуктивних видах діяльності. Атрибуція навчальної успішності відносно здібностей стимулює розвиток самооцінки творчих здібностей учнів першого класу. В статье рассматривается влияние атрибуции учебной успешности, как диспозиционной характеристики, которая формируется в учебной деятельности, на развитие самооценки творческих способностей первоклассников. Установлено, что атрибуция относительно старательности обусловливает направленность детей на развитие способностей в репродуктивных видах деятельности. Атрибуция учебной успешности относительно способностей стимулирует развитие самооценки творческих способностей учеников первого класса. In the article the influence of study progress attribution, as a dispositional characteristic, which is formed during learning activity, to the development of first-formers` creative abilities self-appraisal is examined. It has been established that, children`s orientation towards the development of abilities in reproductive forms of activities is conditioned by attribution relative to diligence. The development of self-appraisal of first-formers` creative abilities is stimulated by attribution of progress in studies relative to abilities. |
|
Publisher |
Видавничий дім «Гельветика», 2014
|
|
Date |
2014-10-20
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13300/1/Zagurska%20I.S.%20Attribution%20of%20progress%20in%20studies%20and%20self-appraisal.pdf
Загурська, І. С. (2014) Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Молодий вчений (10(13)). pp. 111-114. ISSN 2304-5809 |
|