МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11826/
|
|
Title |
МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ
|
|
Creator |
Гончаренко, Н.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Сучасний період становлення ринкових відносин в Україні характеризується адаптацією законодавства до вимог і умов європейського співтовариства. Це зумовлює необхідність забезпечення дієвого контролю за наданням якісних послуг. Коли підприємство невелике за розміром, то його менеджери знаходяться досить близько до всіх видів діяльності. Але чим більшою стає організація, тим в більшій мірі менеджери віддаляються від кожного виду діяльності і тим складніше їм персонально спостерігати за тим, що відбувається. Виникає потреба у створенні формальної системи контролю, яка складається з певних видів та відповідних методів контролю. |
|
Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11826/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%93%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Гончаренко, Н. (2014) МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 18-20. |
|